Seuraesite

LAITIALAN LUJA ESITTÄYTYY

Laitialan Luja ry on Hollolassa toimiva urheilun ja liikunnan yleisseura. Kehittyessään Luja vaalii samalla perustamisvuodestaan 1936 lähtien kertyneitä perinteitään. Jäseniä on n. 140, joista nykyään vain vähemmistö asuu kotialueella Hollolan luoteisosissa: Laitialassa, Manskivessä tai Lahdenpohjassa ja enemmistö muualla Hollolassa, Lahdessa, muualla Päijät-Hämeessä ja muualla Suomessa. Monella on silti jokin sidos kotialueelle.

Seura tarjoaa urheilu- ja liikuntapalveluja ensisijaisesti harrastajatasoisille, kaiken ikäisille ihmisille. Lujassa liikkuminen on arvo sinänsä ja toverillinen yhdessäolo on tärkeämpää kuin kilpaileminen ja tulosten tavoittelu hampaat irvessä. Kaikkea hyvää liikuntaa pyritään edistämään riippumatta lajista, toimintamuodosta tai organisaatiorajoista ja erityisesti nuoria tuetaan. Toimintaan voi osallistua olematta seuran jäsen (etusija kuitenkin jäsenillä), mutta maksut ovat tällöin omakustannustasoa. Seura toivottaa uudet liikunnan ystävät tervetulleiksi mukaan seuran toimintaan.

Seuran nykyiset päälajit ovat lentopallo ja futsal (sisäjalkapallo), joita pelataan loka-huhtikuussa viikoittain, lentopalloa myös kesällä viikoittain ulkokentillä Kirkonkylässä ja joskus Laitialassa. Luja ylläpitää hiihtoreittejä Laitialassa ja järjestää tapahtumia lajissa. Uintia tuetaan ylläpitämällä uimarantaa Laitialassa sopimusperusteisesti Hollolan kunnan kanssa.  Kalastuksessa kilpaillaan. Seura omistaa urheilukentän Laitialassa.

Laitialan Luja on Päijät-Hämeen Liikunta ja Urheilu ry:n ja Hollolan Liikuntaseurojen jäsen. Maksut ovat edulliset.

Ajantasaisia lisätietoja antavat parhaiten:
yleisistä asioista hallintojohtaja Jouko Ilmonen puh (03) 780 6190 tai 050 512 1312
lajikohtaisista asioita lajipäälliköt

Mottomme:
LUJAA KUNTOA HYVÄSSÄ SEURASSA

Tiedot vastaavat tilannetta 31.08.2016 ja muuttuvat ajan myötä. Toimihenkilöiltä saa varmasti ajantasaisia tietoja.