Tapahtumat

Perinteinen pilkkikilpailu järjestettiin 12.3. 2016 Motankärjen uimarannalla. Saaliin makuun pääsi 6 kalastajaa. Jari Torvinen voitti mestaruuden.

Tulokset: 1. Jari Torvinen  1959 g, 2. Tomi Orehoff 791 g, 3. Juhani Kumpu 655 g

Lentopallo
Vuoden 2016 alussa pelaajamäärä kävi riittämättömäksi ja omasta salivuorosta luovuttiin. Myöskään syksyksi 2016 ei ole varattu omaa salivuoroa. Kesällä on pelattu Hollolan kirkonkylässä yhdessä Hollolan Tevereiden kanssa ja muinakin aikoina heidän vuorollaan Pyhäniemen koululla. Toivotaan, että pellajia taas löytyisi riittävästi oman salivuoron tarpeisiin.

Futsal eli sisäjalkapallo jatkuu keskiviikkoisin klo 20.30 kuntakeskuksen Salpahallilla lokakuun 2016 alusta 5.10 alkaen. Laitialan kentällä on kesällä pelattu jalkapalloa.

Vuosikokous ja toimihenkilöt
Kokous pidettiin su 11.09.2016 Vanhassa Kunnantuvassa, Hollolan kirkonkylässä. Kokous teki tavanomaiset päätökset. Edesmenneen Markku Kumpun tilalle toiminnantarkastaja Juhani Kumpun varahenkilöksi valittiin Petri Räty, muutoin entiset henkilöt jatkavat toimissaan.

Hallitus päätti, että vuoden 2015 ansioista Vuoden Lujalainen on Arto Korhonen ja Vuoden Urheilijaa ei tänä vuonna nimetä.

Hallitus nimitti futsalin lajipäälliköksi Eetu Taavitsaisen sijaisenaan Antti Metso.

Laiturinlaskutalkoot

Laitialan Motankärjen uimaranta
Luja jatkaa rannan hoitoa ja laiturin vesillelaskua/nostoa sopimuksella kunnan kanssa. Uusi, toistaiseksi voimassa oleva sopimus allekirjoitettiin kesällä.

Kenttä elokuussa 2014

Urheilukenttää on hoidettu lanaamalla. Kentällä on varusteet jalkapalloa varten ja lentopallotolpat.